

Chodzi o to, aby uczeń dojechał rowerem do szkoły, a pracownik do pracy. Tymczasem planiści z Urzędu Miejskiego założyli, że ścieżek może być mało, bo jednośladów potrzebujemy tylko do wypoczynku.

- Lublin ma przygotowany plan ścieżek rowerowych - mówi Elżbieta Mącik, wicedyrektor Wydziału Strategii i Rozwoju UM.
Zdaniem naszych Czytelników budowa ścieżek asfaltowych byłaby tańsza od brukowych, które są właśnie budowane. Poza tym asfalt jest wygodniejszy w użytkowaniu.
- Barwiony asfalt nie jest tańszy od kostki brukowej - mówi Eugeniusz Janicki, dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej UM. - Nas nie stać nawet na zbudowanie chodników wzdłuż dróg wyjazdowych z miasta, toteż i budowa zaplanowanych już ścieżek nie idzie w zbyt szybkim tempie.