Ponad 200-metrowy salon Duka, do tego Hot Oli czy Coccodrillo to marki, które w ostatnim czasie podpisały umowę z Felicity.
W Felicity, które według planów będzie największym centrum handlowo-rozrywkowym w Polsce wschodniej, będzie ponad 260 sklepów i butików. Strategiczni najemcy centrum to hipermarket Real, Leroy Merlin oraz Electro World. W Felicity będzie także aż dziesięciosalowe Multikino i Empik Megastore.
- Do wynajęcia pozostało już niewiele miejsc. W tej chwili prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat wszystkich wolnych lokali - mówi Elżbieta Brzozowska, public relations manager w firmie Gray International, inwestora Felicity.
Ostatnie marki, które dołączyły do listy najemców, to m.in. Big Star, Office Shoes, Wojas. Wśród ostatnich podpisanych umów są również przedstawiciele dwóch marek odzieży dziecięcej: Coccodrillo - butiku tej firmy nie ma jeszcze w Lublinie - oraz Hot Oil (jest już jeden sklep z tą marką w Galerii Orkana).
Ponad 200 metrów kwadratowych zajmie również pierwszy w Lublinie salon Duka, w którym będzie można kupić dodatki do wyposażenia mieszkania czy domu.
Wcześniej prawie 600-metrową powierzchnię w Felicity zarezerwował salon Deichman, oprócz tego w centrum znajdą się m.in. sklepy Tatuum, Diverse, Reserved oraz Reserved ReKids, Kazar, Ochnik, Farmaco czy Sferis.
Felicity powstanie na około 200 tysiącach metrów kwadratowych terenu u zbiegu ulicy Witosa, Pancerniaków i Grygowej. Sam obiekt będzie miał 120 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni. Zaplanowano również parking na ok. 3 tysiące miejsc parkingowych.
Obecnie dobiega końca trwająca od kilku miesięcy przebudowa układu komunikacyjnego ulic w pobliżu planowanego centrum. W najbliższych tygodniach ekipy budowlane przeniosą się już na właściwy plac budowy.
Otwarcie drugiego w mieście (po Plazie) centrum handlowo-rozrywkowego planowane jest w drugiej połowie 2009 roku.