Dwulitrowy silnik w audi A3 TDI clubsport quattro basowym dudnieniem oznajmia, kto tu rządzi.
Audi A3 TDI clubsport quattro nie ukrywa swojej siły - sygnalizuje ją akustycznie pełnym mocy brzmieniem układu wydechowego oraz optycznie - całym szeregiem specjalnych elementów w nadwoziu i we wnętrzu.
- Elementy zewnętrzne, takie jak duże skrzydło w stylu DTM i mocowane śrubami rozszerzenia nadkoli podkreślają jego dynamikę. We wnętrzu uwagę zwracają wyścigowe fotele kubełkowe i otwarta osłona dźwigni zmiany biegów z aluminium - mówi Alicja Florek, z polskiego oddziału Audi.
Clubsport quattro jest samochodem sportowym wyposażonym w najnowocześniejsze technologie. Sześciobiegowa przekładnia i napęd na obie osie quattro przekazują siłę na 20-calowe koła. Sześciotłoczkowe zaciski hamulców i ceramiczne tarcze na przedniej osi zapewniają skuteczność hamowania.
- System poprawiający dynamikę jazdy Audi drive select pozwala kierowcy zmieniać charakterystykę reakcji na pedał przyspieszenia, brzmienie układu wydechowego, wspomaganie kierownicy, progi ingerencji systemu stabilizacji toru jazdy ESP oraz sposób działania amortyzatorów - dodaje Leszek Kempiński z Audi.
W amortyzatorach zastosowana została technologia Audi magnetic ride, umożliwiająca błyskawiczną reakcję na aktualny sposób jazdy i rodzaj nawierzchni.
Audi A3 TDI clubsport quattro
Silnik czterocylindrowy TDI z układem wtryskowym Common Rail, pojemność skokowa 1968 ccm, moc 224 KM) i moment obr. 450 Nm - zoptymalizowany układ wydechowy, pełne brzmienie.
Osiągi 0- 00 km/h w 6,6 sekundy, prędkość maksymalna 240 km/h.
Nadwozie i wnętrze długość 4254 mm, szerokość 1825 mm, wysokość 1385 mm.