

Chociaż to dopiero początek Sejmu nowej kadencji, to jego obrady biją rekordy oglądalności w internecie. – Zaopatrzcie się w popcorn solidnie na najbliższy wtorek i środę – zapowiada marszałek Szymon Hołownia.

Sejmowy kanał na YouTube, na którym prowadzone są transmisje z obrad przekroczył ostatnio 180 tys. subskrybentów. A nagranie z pierwszego posiedzenia zyskało wręcz status hitu na YouTube, zbierając ponad 900 tys. wyświetleń.
– Ja się przede wszystkim strasznie cieszę i dziękuję ponad 100 tys. nowych subskrybentów, których kanał sejmowy pozyskał, bo to znaczy, że się dzieje to, co powinno się dziać – stwierdził w czwartek na konferencji prasowej marszałek Szymon Hołownia (Polska 2050).
– Ludzie naprawdę interesują się tym, co zrobili 15 października. Chcą nas z tego rozliczać, chcą na to patrzeć. Od razy zapowiadam: in vitro, ustawa o pielęgniarkach, odwołania członków lex Tusk, powołanie trzech komisji śledczych, ustawa o handlu w niedzielę, powołanie rzecznika praw dziecka. Tego jest mnóstwo. Drodzy państwo, zaopatrzcie się w popcorn solidnie na najbliższy wtorek i środę, bo przypuszczam, że będzie się dużo działo – zapowiedział marszałek.
Jak tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl medioznawca Adam Szynol z Uniwersytetu Wrocławskiego, to przede wszystkim zasługa młodego elektoratu, który w ostatnich wyborach tłumnie pojawił się przy urnach, a obecnie wykazuje zwiększone zainteresowanie działaniami nowej większości.
