Nowego logo dorobiło się Muzeum Nadwiślańskie. Charakterystyczny znak nawiązujący do renesansowej architektury Kazimierza Dolnego pojawi się na wszelkich materiałach Muzeum i działających pod jego skrzydłami instytucji.
– Logo wprowadziliśmy po to, żeby pokazywać, że istnieje marka Muzeum Nadwiślańskiego, a w jego ramach działa szereg instytucji – tłumaczyła wczoraj Agnieszka Zadura, dyrektor tej placówki.
Nowe logo można już oglądać na profilu Muzeum na internetowym Facebooku. Wkrótce pojawi się na wszelkiego rodzaju materiałach: od broszur, przez po torby.
Przy okazji Muzeum reklamowało atrakcje, które czekają turystów w najbliższym czasie.. 27 kwietnia zaplanowano Dzień Wolnej Sztuki. To pomysł na zatrzymanie zwiedzających przy wybranych obiektach. W Kamienicy Celejowskiej turyści poznają tajemnice pielgrzyma Kozdronia z obrazu Antoniego Michalaka. Opowie o nich pani, która jako mała dziewczynka też znalazł się na obrazie. Z kolei w Domu Kuncewiczów turyści poznają sekrety starego huculskiego pieca.