(fot. Radosław Szczęch)
Ostatni nabór na pracowników Urzędu Miasta Puławy po raz kolejny zakończył się fiaskiem, został więc ponowiony. Ratusz potrzebuje specjalistów m.in. od inwestycji oraz ochrony środowiska. Dokumenty można składać do 22 i 24 lipca.
Pozyskanie na stanowisko urzędnicze pracownika z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem nie jest łatwe. Od kilku miesięcy przekonują się o tym władze Puław, które poszukują specjalistów do Wydziału Rozwoju Miasta oraz Wydziału Ochrony Środowiska. Ostatnie, kolejne już nabory, nie wyłoniły żadnego kandydata. Procedura została więc ponowiona.
Do 22 lipca Ratusz oczekuje na dokumenty aplikacyjne od osób zainteresowanych pracą w WRM. Wśród wymagań jest m.in. roczny staż pracy oraz wyższe, techniczne wykształcenie o specjalności związanych z budownictwem, drogami, instalacjami sanitarnymi lub architekturą. Nowy pracownik będzie miał za zadanie m.in. przygotowywanie przetargów, rozliczanie i nadzór nad inwestycjami, czy tworzenie wniosków o środki zewnętrzne.
Z kolei do WOŚ potrzeba osoby po studiach z zakresu ochrony lub inżynierii środowiska, z co najmniej 6-miesięcznym okresem pracy w administracji publicznej. Wśród zadań znajdzie się m.in. przyjmowanie deklaracji, wydawanie zezwoleń, nadzór nad systemem gospodarowania odpadami, sprawami z zakresu prawa wodnego, geologicznego oraz edukacji ekologicznej. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji czas na skompletowanie i dostarczenie dokumentów mają do 24 lipca.
Urząd potrzebuje również nowej, ale doświadczonej osoby, która ma zajmować się sprawami kadrowymi w Wydziale Organizacyjnym. Wśród wymagań – co najmniej 3-letnie doświadczenie, 5-letni staż pracy, a także wyższe wykształcenie prawnicze, administracyjne lub podyplomowe związane z prowadzeniem kadr. Poprzedni nabór na to stanowisko zakończył się niepowodzeniem, bo osoba starająca się o pracę otrzymała za mało punktów z testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Wyniki kolejnego nie zostały jeszcze opublikowane.