Tuż przed startem nowego sezonu Motor Lublin poinformował o podpisaniu nowej umowy z partnerem strategicznym Perłą – Browary Lubelskie SA.
– Podobnie jak lubelscy kibice piłki nożnej cieszymy się z długo wyczekiwanego awansu Motoru do II ligi. Wierzymy i szczerze życzymy klubowi, aby był to moment przełomowy i przepustka do realizacji coraz ambitniejszych celów sportowych – mówi Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A.
– Jak wiadomo nasza spółka od lat wspiera piłkarski Motor, więc również w sezonie 2020/2021 na koszulkach zawodników pierwszej drużyny nie może zabraknąć czerwonej szarfy Perła – dodaje Rutkowski.
Z przedłużenia współpracy cieszą się także żółto-biało-niebiescy.
– W niepewnych czasach szczególnie ciepłe słowa należą się naszym wieloletnim, sprawdzonym partnerom, którzy towarzyszą klubowi zarówno w dniach zwycięstw jak i w trudniejszych momentach. Niewątpliwie należy do nich Perła – podkreśla Paweł Majka, Prezes Zarządu Motor Lublin S.A.
– Ma dla nas duże znaczenie, że niezależnie od pojawiania się nowych znaczących podmiotów skłonnych do pomagania nam w spełnianiu piłkarskich marzeń, w gronie naszych najbliższych przyjaciół od dawna pozostaje lubelski browar. Tak jak wspomniał dyrektor Andrzej Rutkowski, logotyp Perły pojawi się na strojach naszych zawodników, w wielu miejscach na stadionie, a kibice będą mogli nabyć w trakcie meczów domowych produkty naszego partnera strategicznego – wyjaśnia szef klubu z Lublina.