

Szczegółów zbyt wielu na razie nie ma, ale The Lord of the Rings: Gollum ma być "grą dla czytelników, którzy zostają graczami". Kiedy premiera? Dopiero w 2021 roku.

Niemieckie studio Daedalic Entertainment znane jest graczom przede wszystkim z cyklu Deponia, ale też dwóch części Blackguards czy The Pillars of the Earth.
Dziś studio ogłasiło współpracę z Middle-earth Enterprises, oddziałem The Saul Zaentz Company, dzięki której wyprodukuje i wyda grę The Lord of the Rings: Gollum.
Gra ma być wierna wizji przedstawionej we Władcy Pierścieni J.R.R. Tolkiena, odkrywając nowe wydarzenia i szczegóły związane z podróżą Golluma.
- Jest nam niezmiernie miło ogłosić naszą współpracę z wielokrotnie nagradzanym studiem Daedalic Entertainment, z którym stworzymy innowacyjną grę przeznaczoną dla najbardziej wymagających fanów. Tytuł będzie koncentrował się na historii Władcy Pierścieni i, podobnie jak w przypadku innych gier studia, skupionych na bohaterach i opowieściach okraszonych bogatą i sugestywną grafiką, Daedalic podejmuje się tworzenia gier dla czytelników, którzy zostają graczami - komentuje w oficjalnym komunikacie Fredrica Drotos z Middle-earth Enterprises. - Niecierpliwie będziemy oczekiwać premiery tej narracyjnej, przygodowej gry od Daedalic Entertainment, która wpisuje się w złożony, głęboko zniuansowany świat Śródziemia autorstwa J.R.R. Tolkiena.
- Władca Pierścieni to jedna z najbardziej epickich i znanych historii wszechczasów, a praca nad naszym własnym wkładem w ten wszechświat to dla nas zaszczyt. Gracze wcielą się w jedną z najbardziej znanych postaci w Śródziemiu. Opowiadamy historię Golluma z wcześniej niespotykanej w żadnym innym medium perspektywy, jednocześnie pozostając wiernymi legendarnym powieściom J.R.R. Tolkiena - dodaje Carsten Fichtelmann, dyrektor generalny i współzałożyciel Daedalic.
Gra powstaje na bazie silnika Unreal Engine i ukaże się w 2021 roku na PC i "wszystkich ważnych konsolach".
