
Każdy, kto zamierza załatwić sprawę w miejskim Wydziale Komunikacji powinien się wcześniej umówić, mimo usunięcia trwającej kilka dni awarii systemu kolejkowego.

– Przed planowaną wizytą niezbędna jest wcześniejsza rezerwacja wizyty – informuje biuro prasowe Ratusza i zastrzega, że urzędnicy mogą przyjąć ograniczoną liczbę osób. – Dziennie załatwianych jest średnio ok. 750 spraw, z czego ok. 370 z zakresu rejestracji i oznaczania pojazdów, ok. 350 z zakresu praw jazdy oraz ok. 30 z zakresu techniczno-przewozowego.
Umówienie wizyty jest możliwe przez internet na stronie rezerwacja.lublin.eu albo telefonicznie. Numer, który należy wybrać, zależy od tego jaką sprawę chcemy załatwić.
W sprawach rejestracji pojazdów, wyrejestrowania, wycofania czasowego: 81 466 32 15, 81 466 32 53, • w sprawach odbioru stałego dowodu rejestracyjnego, • w sprawie wpisania adnotacji: 81 466 32 47, • w sprawach wydania lub wymiany prawa jazdy, wydania wtórnika i PKK: 81 466 32 27, • w sprawach zatrzymania praw jazdy, kursów reedukacyjnych, kontrolnych badań lekarskich: 81 466 32 23, • w sprawach kar za niezarejestrowanie pojazdu, niezgłoszenie zbycia/nabycia oraz w sprawie zajęć komorniczych: 81 466 32 56, • w sprawach stacji kontroli pojazdów: 81 466 32 12, • w sprawach ośrodków szkolenia kierowców: 81 466 32 11, • w sprawach taksówek: 81 466 32 13, • w sprawach transportowych: 81 466 32 14.
