Nowe marki w centrum handlowym Rywal w Białej Podlaskiej. To należące do polskiego koncernu odzieżowego LPP, House i Sinsay.
Czytaj Dziennik Wschodni bez ograniczeń. Sprawdź naszą ofertę
– Salon Sinsay zajmie powierzchnię 297 mkw., a sklep House 323 mkw. Oba zostaną ulokowane na antresoli obiektu – mówi Katarzyna Czajkowska, rzecznik prasowy właściciela Rywala, firmy INBAP. – Po krótkiej przerwie na pasaż galerii powróciła także polska marka kosmetyczna Inglot. Tym samym dobiega końca komercjalizacja CH Rywal. Wolne pozostały jedynie dwa lokale, w sprawie których prowadzone są zaawansowane rozmowy z zainteresowanymi markami – dodaje Czajkowska.
W listopadzie ubiegłego roku otwarto nową część największego centrum handlowego w mieście. Po rozbudowie, obiekt zajmuje blisko 25 tys. mkw. Oprócz znanych marek odzieżowych, w trzykondygnacyjnym budynku znalazł się multipleks sieci Cinema 3D.
– W tym momencie w Rywalu znajdziemy ok. 100 lokali handlowo-usługowych – precyzuje rzecznik prasowy INBAP. – W niedalekiej przyszłości planujemy także realizację kolejnego etapu rozbudowy projektu. Tym razem naprzeciwko obecnie funkcjonującej galerii.
INBAP jest właścicielem pięciu obiektów handlowych: w Białej Podlaskiej, Tczewie, Starachowicach, Bartoszycach oraz Skarżysku-Kamiennej. – Pięć kolejnych jest w fazie realizacji – zaznacza Czajkowska.