Spółdzielcza Mleczarnia z Radzynia Podlaskiego ujawni serowarskie tajemnice. Konsumenci dowiedzą się np. ile w serze mleka, ile wody, soli, a ile tłuszczu. Nowa kampania informacyjno-reklamową ruszy w maju.
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek to jeden z największych polskich producentów sera żółtego. W 2014 r. wyprodukowała blisko 22 tys. ton serów typu holenderskiego i szwajcarskiego. A plany na przyszłość są jeszcze ambitniejsze.
– W czerwcu oddamy do użytku nowoczesny park maszynowy w Chojnicach. Mając takie zaplecze i widząc rosnący popyt, w przyszłym roku planujemy sprzedawać jeszcze więcej sera salami – tłumaczy prezes Spomleku Edward Bajko.
Nowa kampania Spomleku będzie pojawi się na bilbordach i w sieci. – Pierwszy tydzień odsłon w internecie rozpoczyna się teaserem, prezentującym kolejno dodawane butelki mleka. Konsumenci zachęcani do zabawy w zliczanie butelek, będą odliczać je przez siedem dni aż do poznania całej prawdy o serze salami – precyzuje Mostowiec.