Aktor wcieli się w postać Sweetwatera. To druga – obok Mirosława Baki – gwiazda polskiej wersji Battlefield: Bad Company 2.
Jednak w przypadku Battlefield: Bad Company 2 sprawa wygląda znacznie lepiej, zresztą zobaczcie i posłuchajcie sami:
Tymczasem wersja demonstracyjna Battlefield: Bad Company 2 odniosła wielki sukces. W ciągu pierwszych pięciu dni od jej premiery odnotowano 2 miliony pobrań z usług Xbox Live i Playstation Network. Mało tego: następne pół miliona graczy wzięło udział w testach wersji beta na PC.
– Jest nam bardzo miło, że w rozgrywkach w Battlefield: Bad Company 2 wzięło udział już 2,5 miliona graczy i to pomimo faktu, iż gra nie trafiła jeszcze do sklepów – cieszył się Patrick Bach, producent gry. I zaraz zapowiedział, że konkurencja długo nie będzie w stanie dorównać temu, co w Battlefield: Bad Company 2 będzie.
Przy okazji Bach potwierdził również, że w dniu premiery gry – 5 marca – będzie dostępne darmowe DLC już w dniu premiery (czyli podobnie jak w przypadku Mass Effect 2 i Dragon Age: Początek).