W poniedziałek (28 bm.) zakończy działalność Biuro Obsługi Klienta PGE w Łęcznej. Energetycy tłumaczą się zbyt wysokimi kosztami wynajmu pomieszczeń. Sprawa jest o tyle dziwna, że BOK mieściło się w budynku należącym do innej spółki energetycznej.
– Zamykają okienko energetyczne? To gdzie ja teraz pójdę załatwić sprawę reklamacji rachunku za prąd?! – pyta Marian Tarnowski z Łęcznej.
PGE Obrót S.A zachęca odbiorców do „korzystania z nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych, takich jak kontakt telefoniczny, czy elektroniczny. Klienci PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Lublinie pochodzący z Łęcznej mają możliwość skontaktowania się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 81 470 17 01 lub też elektronicznie: bok.ze2(o!).lubzel.pge-obrot.pl. Dodatkowo wnioski klientów przyjmowane są również za pośrednictwem faxu pod numerem telefonu 81 445 12 69” – czytamy w piśmie skierowanym w minionym tygodniu do burmistrza Teodora Kosiarskiego .
Nie wszystkim to odpowiada.
– Ja to lubię podjeść do okienka i załatwić sprawę z człowiekiem. Nie lubię tych telefonicznych automatów czy sekretarek, podaj PIN, wciśnij klawisz, itd Czuję, że gdy będę miał problem, np. ze zmianą taryfy, to czeka mnie podróż do Lublina. I jeszcze jedno. Skoro energetycy zmniejszyli sobie koszty, to ceny prądu w Łęcznej teraz spadną – pyta sarkastycznie Józef Czernicki z Łęcznej.