Blisko 250 tys. widzów odwiedziło Centrum Spotkania Kultur w pierwszym, niepełnym roku jego działalności (od maja do grudnia). 38 proc. przyjechało spoza województwa.
W CSK wystąpili m.in. Aleksandra Kurzak i Roberto Alagna, którzy uświetnili wieczór otwarcia, a także Gentleman i Seal (na zdjęciu). W sumie zorganizowano 231 wydarzeń, w tym 29 spektakli, 28 koncertów, 27 projekcji filmowych i osiem festiwali. Łącznie wzięło w nich udział ok. 500 artystów. Według danych przekazanych przez serwis Eventim.pl, bilety kupowano na terenie całej Polski, ale też m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Finlandii czy Kanadzie.
W ramach kampanii reklamowych CSK wydrukowano ok. 15 tys. plakatów, 100 tys. ulotek i pocztówek. Przygotowano 24 spoty radiowe, które były emitowane ponad trzy tysiące razy. Kampania reklamowa w interenecie zanotowała z kolei 90 mln wyświetleń. Instytucja reklamowała się także w prasie i w autobusach MPK.