100 billboardów zamierza wynająć Urząd Miasta na potrzeby promocji lipcowego festiwalu Carnaval Sztukmistrzów.
Reklamy w dwóch wersjach graficznych (projekty zostaną dostarczone przez Ratusz) mają być umieszczone w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście, wszędzie ma trafić po 20 egzemplarzy. W każdym z tych miast billboardy Carnavalu mają być eksponowane od 1 do 31 lipca.
Wybierając firmę, której zlecona zostanie taka kampania, Urząd Miasta ma się kierować nie tylko ceną, ale też zaproponowaną lokalizacją billboardów. Przy ocenie złożonych ofert dodatkowe punkty zostaną przyznane za zadeklarowaną liczbę nośników znajdujących się w odległości nie większej niż 200 m od szczególnie uczęszczanych miejsc.
Na liście takich miejsc urzędnicy wymienili trasy wylotowe, obwodnice, drogi dojazdowe, dworce kolejowe i autobusowe, mosty, szkoły, centra handlowe i kościoły. Ratusz zastrzegł równocześnie, że w tego typu punktach musi być umieszczonych przynajmniej 16 spośród 20 billboardów przypadających na każde miasto, w przeciwnym razie oferta zostanie zdyskwalifikowana.
Jak wiele firm podejmie się przeprowadzenia takiej kampanii? Jakie zaproponują stawki? Odpowiedzi na te pytania powinny być znane 14 marca. Do tego dnia Urząd Miasta zamierza czekać na oferty od firmy dysponujących billboardami do wynajęcia.