0 zł - taka kwota widnieje w umowach, na których podstawie radni korzystają ze służbowych laptopów. Zero, bo są to umowy użyczenia.
800 zł dostała Fundacja Rozwoju Sportu na "Promocję miasta w organizacji VIII Otwartych Mistrzostw Polski w Układaniu Kostki Rubika”.
1 980 zł - na taką kwotę opiewa umowa ze spółką ABC Papier na dostawę przyborów szkolnych dla uczniów romskich w ramach rządowego programu na rok 2013.
2 000 zł przekazało miasto Towarzystwu Mediów Lokalnych w ramach współorganizacji konferencji "Szanse i zagrożenia branży odzieżowej na Lubelszczyźnie”.
2 175 zł kosztowało niszczenie dokumentów zlecone firmie Wiesława Ślusarczyka.
2 768 zł wydało miasto na biało-czerwone podświetlenie Ratusza w dniach 1-3 maja ub.r. od zmierzchu do północy. Powierzono to firmie Technika Estradowa - Andrzej Oczkowski.
3 690 zł dostał Marek Sierocki za prowadzenie koncertu Budki Suflera.
4 920 zł wyniosły koszty transportu repliki czołgu z Bielska-Białej do Lublina i z powrotem na potrzeby festynu Pasje Ludzi Pozytywnie Zakręconych. Transportem zajęła się firma Maxi-Cargo Krzysztofa Trojanowskiego.
5 400 zł dostała Polsko-Indyjska Izba Gospodarcza na organizację forum "Polska - Indie. Perspektywy współpracy gospodarczej. Oczekiwania, szanse i wyzwania dla rozwoju relacji gospodarczych.
6 000 zł kosztowało przeprowadzenie wśród mieszkańców ankiety na temat ich nastawienia do "różnorodności kulturowej osób przebywających, mieszkających, uczących się bądź pracujących w Lublinie”. Zlecenie trafiło do Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji.
8 000 zł dostało Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe za zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających nad Zalewem Zemborzyckim.
13 000 zł trafiło do parafii p.w. św. Brata Alberta na festyn parafialny dla os. Botanik.
14 514 zł to wartość zlecenia dla spółki Toi Toi Polska na zapewnienie trzech garderób z wyposażeniem oraz obsługą na potrzeby koncertu otwierającego Lubelskie Dni Kultury Studenckiej.
14 760 zł kosztowała wizualizacja zaprojektowanego już zespołu pływalni i hali lodowej przy Al. Zygmuntowskich. Wykonała ją firma VIZ-DESIGN.
15 000 zł - na tyle wyceniono "działania promocyjne na rzecz miasta” podczas ubiegłorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, umowa była zawarta ze spółką Transhurt.
23 114 zł dostała firma Vulcan za obsługę elektronicznej rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
28 000 zł to koszt całodobowych dyżurów weterynarzy na wypadek pojawienia się w mieście dzikich zwierząt. Umowa zawarta z Lubelskim Centrum Małych Zwierząt obejmowała też wyjazdy interwencyjne.
28 044 zł kosztowało zdjęcie 500 gniazd gawronów z drzew w Ogrodzie Saskim.
29 950 zł wyniósł koszt projektu, składu i druk 1000 egzemplarzy broszury informującej o wiodących sektorach gospodarki Lublina. Zlecenie trafiło do spółki Vena Art. Kolejne 8 000 zł miasto wydało na opracowanie treści broszury powierzone fundacji Lab XXI. Tłumaczenie na język angielski i rosyjski kosztowało 2 854 zł (firma E-Spero).
30 306 zł wydało miasto na wykonanie 1910 koszulek z logo miasta dostarczonych przez Wielkopolskie Centrum Odzieży Kalahari.
32 681 zł kosztowała konserwacja i przegląd klimatyzacji oraz usuwanie usterek w Ratuszu, Trybunale oraz budynkach Urzędu Miasta przy pl. Litewskim 1, ul. Podwale 3a, Wieniawskiej 14, Leszczyńskiego 20, Narutowicza 37/39, Okopowej 11, Filaretów 44, Kleeberga 12a i Lipowej 27. Usługę wykonała firma Klima Bud.
32 841 zł wydało miasto na ustawienie na pięć dni dwóch kulistych namiotów na potrzeby punktów informacyjnych festiwalu Carnaval Sztuk-Mistrzów. Zostały wynajęte od firmy 2KB.
35 000 zł dostało Centrum Badań Ekologicznych Polskiej Akademii Nauk w Dziekanowie Leśnym za badanie procesu produkcji toksyn przez sinice w Zalewie Zemborzyckim.
35 304 zł trzeba było wydać na pogwarancyjną obsługę systemu do liczenia głosów w Radzie Miasta. Zajęła się tym firma Elkomtel.
40 713 zł to wartość umo-
wy na dostawę, montaż i czyszczenie rolet zawartej z firmą Inpol.
41 800 zł - na tyle opiewa umowa zawarta z Ewą Dados dotycząca pełnienia funkcji pełnomocnika prezydenta ds. seniorów.
43 000 zł kosztowała w zeszłym roku obsługa portalu kultura.lublin.eu powierzona fundacji 5Medium.
43 296 zł kosztowało prowadzenie profili miasta na społecznościowym portalu Facebook. Zlecenie na taką kwotę trafiło do spółki Mint Media.
43 644 zł to koszt mycia kloszy ulicznych kamer oraz "montaż, demontaż i diagnostyka punktów kamerowych”. Zlecenie dostała spółka TOP-NET.
44 157 zł dostała Miejska Korporacja Komunikacyjna za ochronę imprezy sylwestrowej na pl. Litewskim.
49 200 zł zapłacił magistrat Herbapolowi Lublin za stworzenie promocyjnej miejskiej herbaty.
50 000 zł to wartość umowy ze spółką Albert Lumberjacker na "Opracowanie konceptu kreatywnego działań skierowanych do mieszkańców Lublina pokazującej inspirację lubelską w ujęciu współczesnym”.
54 999 zł kosztowała dwumiesięczna akcja płoszenia gawronów w Ogrodzie Saskim, do czego wynajęto sokolnika Emila Staszewskiego.
55 350 zł zainkasowała spółka Transeko za "analizę i ocenę możliwości” wydzielenia buspasów w Al. Racławkich i ul. Lipowej.
58 537 zł zapłaciło miasto za dostawę wody mineralnej od hurtowni Jo-Mix.
67 650 zł miasto zapłaciło Budce Suflera za koncert podczas Ekopikniku 5 maja 2013 r.
85 000 zł pochłonęło wpuszczenie 3,5 tony narybku szczupaka do Zalewu Zemborzyckiego, czym zajął się Polski Związek Wędkarski.
151 334 zł kosztowały artykuły higieniczne i worki na śmieci zakupione od spółki Gricard.
236 474 zł to łączna wartość umów na dostawę biletów lotniczych dla Urzędu Miasta, z czego najwięcej zawarto z firmą POLOT.