Oferta sprzedaży obejmowała
242 200 akcji serii E, 259 500 - serii F oraz 1333300 - serii G. Cena emisyjna akcji w publicznej ofercie wynosiła 15 zł.
W wyniku emisji Eldorado pozyskało prawie 20 mln zł. Celem emisji było pozyskanie środków finansowych na rozwój spółki oraz rozszerzenie asortymentu oferowanych produktów i usług. W tym i przyszłym roku Eldorado ma wydać na inwestycje prawie 60 mln zł.
Eldorado działa w branży spożywczej, zajmuje się dystrybucją hurtową i sprzedażą detaliczną w sieci supermarketów Stokrotka i sklepach Groszek (które są w sieci na zasadach franchisingu). Po trzech kwartałach tego roku zysk netto firmy wyniósł 4,2 mln zł, a przychód ze sprzedaży 353 mln zł.
Akcje Eldorado będą notowane na rynku podstawowym warszawskiej giełdy. Debiut ma nastąpić na początku stycznia przyszłego roku.(jaxa)