

Internauci zarzucają twórcom neonu "Warszawskie słoiki” oszustwo, które miało im pomóc zwyciężyć konkurs organizowany przez Muzeum Neonu. – Nie kupowaliśmy głosów – odpiera zarzuty pochodzący z Lublina Karol Murlak, współautor zwycięskiego projektu.

Tymczasem w środę na facebookowym profilu organizatora konkursu pojawił się zarzut, że twórcy kupowali "lajki”. Jeden z fanów Muzeum Neonu wkleił na jego profil screenshot (zrzut z ekranu – red.), który ma być dowodem w sprawie.
– Okazało się, że twórcy ("Warszawskich słoików”-red.) nie byli do końca fair względem regulaminu – pisze. – Mimo, że jest to zabronione, wykupili ok. 1500 głosów na jednym z amerykańskich profili, który oferuje usługę sprzedaży "lajków”. Ciekawe, co na to Neon Muzeum – organizator konkursu?
Autorzy zwycięskiego neonu zaprzeczają. – Nie kupowaliśmy głosów. Mamy czyste sumienie – przekonuje Karol Murlak. – Przekazaliśmy już do muzeum dowody na naszą uczciwość. Czekamy na ich oświadczenie w tej sprawie.
Przedstawiciele muzeum zapewniają, że sprawdzają te doniesienia.