Arena Lublin, największy stadion w regionie, może zmienić swoją nazwę. MOSiR „Bystrzyca” szuka firmy, która stanie się sponsorem tytularnym obiektu.
MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie rozpoczął nabór na sponsora tytularnego stadionu Arena Lublin, który znajduje się przy ul. Stadionowej 1. Obiekt, będący wizytówką miasta, od lat gości istotne wydarzenia sportowe, kulturalne i biznesowe. To również domowa arena grającego w PKO BP Ekstraklasie Motoru Lublin. Oferta sponsoringu tytularnego to okazja na promocję marki w środowisku sportowym i w mieście.
Zwycięzca konkursu uzyska prawo do nadania stadionowi nazwy, zawierającej nazwę sponsora, oraz do umieszczania jej na elewacji stadionu, flagach przed obiektem oraz wewnętrznych tablicach informacyjnych. Umowa sponsoringowa będzie obowiązywać przez trzy lata, z możliwością przedłużenia w ramach negocjacji. Dodatkowo sponsor będzie mógł wykorzystywać wizerunek stadionu w celach marketingowych.
Oferty można składać do 27 stycznia, a otwarcie kopert odbędzie się tego samego dnia. Organizator przewiduje również możliwość negocjacji z wybranym sponsorem. Wyniki konkursu powinny zostać ogłoszone w najbliższych tygodniach po zakończeniu formalności.
Pod uwagę będą brane nie tylko cena, ale również spójność wizerunkowa proponowanej nazwy stadionu z polityką wizerunkową organizatora i sponsora tytularnego.
Pełny regulamin konkursu i szczegółowe zasady dostępne są na stronie internetowej MOSiR „Bystrzyca” pod adresem mosir.lublin.pl/wynajem/.