Kolejny pomysł dyrekcji lubelskiego MPK okazał się niewypałem. Po naszej interwencji miejski przewoźnik wycofał się z zamiaru przeprowadzania kontroli biletów w bezpłatnych autobusach obsługujących hipermarket Tesco.
Dyrekcja Tesco, którą o tym poinformowaliśmy, była oburzona. Reakcja była natychmiastowa. Dyrektor lubelskiego hipermarketu spotkał się z prezesem MPK.
– Sprawa została już wyjaśniona – mówi Agnieszka Suszko z biura prasowego Tesco. – Korzystanie z naszych autobusów będzie bezpłatne dla wszystkich bez wyjątku.
Od wczoraj ktoś, kto wysiądzie na przystanku w połowie drogi do supermarketu, nie zapłaci już kary za przejazd bez biletu. Autobusy Tesco będą wozić wszystkich pasażerów za darmo. Na takich zasadach funkcjonują specjalne linie autobusowe w całej Polsce. Koszty pokrywają hipermarkety i domy handlowe.
– To był kolejny głupi pomysł – komentuje jeden z pasażerów. – Znowu cała Polska będzie się z nas śmiała.
Wczoraj otrzymaliśmy od rzecznika prasowego MPK Stanisława Wojnarowicza pismo, w którym znalazły się następujące słowa: „MPK przeprasza klientów Tesco i pasażerów za wynikłe nieporozumienie”.
Agnieszka Mazuś
Dotychczasowe
kontrowersyjne pomysły
dyrekcji MPK Lublin:
• Likwidacja biletów sieciowych
• Zakaz używania w pojazdach MPK telefonów komórkowych
• Nakaz wsiadania przednimi drzwiami
• Ograniczenie liczby trolejbusów i autobusów
• Ciągłe zmiany cen biletów
• Kontrole biletów w liniach bezpłatnych TE1, TE2, TE3.