Firma telekomunikacyjna miała odłączyć klientowi z Lublina jedną z dwóch linii. Przez pomyłkę wyłączyła obie. Teraz przeprasza i proponuje miesięczny abonament gratis
Kiedy pan Albert próbował z innego aparatu zadzwonić na wyłączony telefon stacjonarny, słyszał komunikat, że nie ma takiego numeru. – Obawiamy się, żeby nie przydzielono naszego numeru innemu abonentowi – przyznawał.
Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z UPC. Po kilku dniach sytuacja się wyjaśniła. – Klient miał dwie linie telefoniczne, w grudniu zgłosił rezygnację z jednej linii, jednak na skutek błędu obydwie zostały odłączone – wyjaśnia Lidia Stępińska-Ustasiak, rzecznik prasowy UPC Polska.
Firma przeprosiła i zaoferowała rekompensatę równą miesięcznemu abonamentowi za telefon. Klient podziękował, ale będzie próbował wywalczyć więcej. – Po konsultacji z Urzędem Komunikacji Elektronicznej uważam, że powinienem otrzymać bonifikatę nie tylko na telefon, ale na wszystkie usługi, które świadczy mi UPC. Złożyłem im taką propozycję – mówi pan Albert.