W urzędach w całym województwie lubelskim uruchomiono specjalne stanowiska do składania zeznań elektronicznych. Z komputerów z dostępem do Internetu mogą skorzystać wszyscy, którzy chcą samodzielnie dokonać rozliczenia rocznego i wysłać je drogą elektroniczną.
- To propozycja dla tych, którzy nie mają komputera, lub nie są do końca przekonani do tej formy składania zeznań - mówi Marta Szpakowska, rzeczniczka Izby Skarbowej w Lublinie.
By rozliczyć się w ten sposób trzeba mieć ze sobą informację o dochodach w 2013 roku, a także znać wysokość swoich przychodów w roku 2012. - Jest to niezbędne do weryfikacji podatnika. Taką informację można teraz uzyskać w każdym urzędzie, niekoniecznie w tym z miejsca zamieszkania. Wystarczy mieć ze sobą dowód osobisty, a wtedy urzędnik po wpisaniu do systemu numeru PESEL poda nam wszystkie niezbędne dane - dodaje Szpakowska.