"Wyłącz napięcie, włącz zasilanie" - tak brzmi hasło kampanii promującej województwo. Pojawi się na 245 billboardach w całym kraju.
- Kampania kosztuje 750 tys. zł., 85 proc. dołożyła nam Unia Europejska - tłumaczy Krzysztof Grabczuk marszałek województwa.
Oglądający plakaty mają postrzegać Lubelszczyznę jako idealne miejsce do oderwania się od wielkomiejskiego tempa życia.
- Motywem przewodnim kampanii jest energia. Namawiamy Polaków, przede wszystkim warszawiaków, żeby przyjeżdżali na Lubelszczyznę. Nasze województwo jest ekopozytywne, inspiruje, jest odskocznią, a jednocześnie miejscem gdzie można realizować swoje pasje - tłumaczy Piotr Franaszek szef Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim.
- Planujemy kolejne działania promujące Lubelszczyznę - zapowiedział Grabczuk.