

Za kilka dni poznamy czwartą już generację popularnego vw polo. Ten cieszący się dużą popularnocią w naszym kraju oraz
w całej Europie model zmienił nie tylko wygląd, lecz także gamę jednostek napędowych. Nowe polo urosło, stało się bardziej rasowe.
Nowe polo jest o 154 mm dłuższe od poprzednika i ma o 53 milimetry większy rozstaw osi.

elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP, po raz pierwszy w polo hydrauliczny asystent układu hamulcowego HBA, półelektroniczna klimatyzacja, elektroniczna klimatyzacja oraz zintegrowany z tylną kanapa fotelik dziecięcy.
Nowe polo dzięki zwiększonym wymiarom może doskonale łączyć rolę samochodu rodzinnego i miejskiego. Wersja dwudrzwiowa ma bardziej sportowy charakter, natomiast wersja czterodrzwiowa, bardziej rodzinny. Obie wersje można rozpoznać z daleka po okrągłych reflektorach.
Na rynku niemieckim nowe polo zadebiutuje już jesienią tego roku. W Polsce tego modelu należy spodziewać się na początku przyszłego roku.