

Charakterystyczny kształt nowego renault trafic nie pozwala go pomylić z żadnym innym samochodem dostawczym. Nowoczesna linia idzie w parze z rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w tym modelu.

Zadbano o wysoki poziom wyposażenia. Seryjnie montowana jest poduszka powietrzna dla kierowcy, ABS z systemem EBV. Kierowca ma także do dyspozycji inne komfortowe rozwiązania: wspomaganie kierownicy, regulacja pionowa fotela, regulacja kolumny kierownicy, przyciemniane szyby oraz szereg praktycznych półeczek i schowków tak przydatnych w samochodzie.
W nowy traficu teraz są dostępne dwa silniki wysokoprężne z systemem common rail, 1,9 Dci o mocy 82 KM i 100 KM. Pod koniec roku pojawią się modele z mocniejszymi silnikami o zapłonie iskrowym i samoczynnym.
Trafic ma przede wszystkim jeździć i zarabiać pieniądze, a nie stać w serwisie. Z tego powodu producent "wyposażył” nowego trafica w wydłużone okresy międzyprzeglądowe - co 30 tys. km lub raz na dwa lata.
Dostawczy Renault dostępny jest w szerokiej gamie karoserii, furgon, kombi oraz platforma z kabiną.
Nowy trafic jest już obecny w lubelskich koncesjach Renault.(wxl)