Jakimi samochodami będziemy jeździć w przyszłości? Tego nikt nie wie. Jedynie kolejne modele studialne dają nam wyobrażenie o nowych formach, kształtach i rozwiązaniach, nad którymi pracują styliści zamknięci w pilnie strzeżonych ośrodkach badawczo-rozwojowych. Renault co jakiś czas odkrywa wyniki pracy swoich mistrzów. Jednym z nich jest wind. Piękne studium, w którym można się zakochać od pierwszego wejrzenia.
Panoramiczna przednia szyba zachodzi na boki samochodu, tworząc w ten sposób boczne szyby samochodu. Kabina może być zamknięta miękkim dachem, zbudowanym z trzech warstw specjalnego brezentu. W dach wbudowane jest tylna okrągła szklana szyba.
Fotele winda są wyściełane miękką brązową skórą. Zgodnie z tradycją fotele są zamocowane na stałe. Regulowane są pedały oraz kierownica. Gdy otworzymy drzwi kierownica maksymalnie zbliża się do deski, a pedały składają się, aby ułatwić zajmowanie miejsca w środku. Mimo niewielkich rozmiarów (3,87 metra długości) wind oferuje sporą przestrzeń. Samochód posiada obszerny bagażnik o pojemności 232 litrów.
Biegi można zmieniać przy pomocy przycisków zainstalowanych na kole kierowniczym, zaś tryb pracy skrzynki wybieramy za pomocą dźwigni znajdującej się na tunelu środkowym.
W lewych drzwiach samochodu, po wciśnięciu guzika, otwiera się w stronę kierowcy cylindryczny wskaźnik wyświetlający temperaturę. Jest to zarazem panel do sterowania klimatyzacją.
Roadster wind jest wyposażony w silnik 2,0 16 V o mocy 136 KM.