Koreańscy piłkarze doskonale poczynają sobie w Mistrzostwach Świata. Nie gorzej na światowych rynkach radzi sobie Hyundai, który jest oficjalnym sponsorem rozgrywek w Japonii i Korei. Najbardziej popularnym modelem tej firmy jest accent.
Klasyka odnowiona
Bez wątpienia głównym atutem hyundaia accenta jest jego cena. Najtańsza wersja to wydatek poniżej 37 tysięcy złotych. W tej kategorii accent zdecydowanie wygrywa z golfem. Zdecydowanie jednak przegrywa biorąc pod uwagę wyposażenie decydujące o stopniu bezpieczeństwa. W wersji bazowej zamontowana jest tylko jedna poduszka powietrzna, dla kierowcy. Druga oraz dodatkowe systemy bezpieczeństwa czynnego (ABS, kontrola trakcji) czy też klimatyzacja dostępne są za dopłatą. W sumie accent oferuje aż 18 wersji wyposażenia. Możliwość wyboru – to plus dla accenta.
Poręczny
Pewniejsze podwozie
Do dyspozycji są dwa silniki – 1.3 litra o mocy 75 KM i większy, 1.5 litra, 88-konny. Oba dość ochoczo reagują na gaz, zapewniając dobre osiągi zarówno podczas jazdy w mieście, jak i w trasie.
Regionalny dealer:
Więcej informacji: www.hyundai.com.pl