– Mamy nadzieję, że tak jak w poprzednich trzech miesiącach, tak i w pozostałych dziewięciu, sprzedaż utrzyma się na takim samym poziomie, a to dzięki dwóm nowościom, które ukażą się w tym roku. Mianowicie C3 pluriel, który pojawi się na przełomie maja i czerwca oraz C2 (następca saxo), który będzie do nabycia jesienią tego roku.
• Lubelszczyzna pokochała Citroëna, vide wyniki sprzedaży
za agencją Samar. Jak to pan może skomentować z perspektywy czasu, biorąc pod uwagę wcześniejsze, mało udane próby opanowania lokalnego rynku przez różne firmy?
– To, że Lubelszczyzna pokochała Citroëna wystarczy zobaczyć i przekonać się, ile citroënów porusza się po naszych drogach. Zaczynając 1999 rok od dwuprocentowego udziału rynkowego i na koniec marca 2003 roku uzyskując dwunastoprocentowy udział, oznacza, że firma profesjonalnie świadczy swoje usługi. Dochodzi do tego jeszcze doskonały styl, wyposażenie i dobra cena wraz z reklamą, i mamy cały obraz marki Citroëna.
• Auto-Forum jest w komfortowej sytuacji. Jako jedyna firma ma koncesje na sprzedaż oraz serwis aut Citroëna. Kiedy zatem lakiernia, bo tylko tego fragmentu brakuje firmie do pełnego wachlarza usług?
– Jako jedyna firma z koncesją wraz z serwisem aut Citroën – tak, własna blacharnia i lakiernia – również tak. Firma posiada już od 3 lat bardzo dobrze wyposażoną własną blacharnię i lakiernię, lecz nie przy koncesji. Mamy nadzieję, że wszystko w jednym miejscu będzie jeszcze w tym roku.
• Przed nami, pod koniec maja, premiera pluriela. Czy może nam pan powiedzieć kilka słów o tym niecodziennym aucie. Jaki poziom sprzedaży pan prognozuje oraz ile będzie kosztować ten samochód?
– Na pewno mogę powiedzieć, że będzie to auto bardzo dobrze wyposażone, zgrabne i doskonale się prezentujące. Dowód, zdobycie tytułu cabrio roku 2003. Ceny tego auta jeszcze nie znamy, ale sądzę, że tak jak w przypadku C3, samochód ten wstrzeli się bardzo dynamicznie w nasz rynek. Podobnie zresztą jak inne nasze modele.