Więcej turystyki i gospodarki, ładniejsza grafika oraz interakcja z mieszkańcami miasta – to wszystko znajdzie się w nowym serwisie miasta Puławy, który jeszcze przed świętami zastąpi starą witrynę.
Nową stronę miasta za blisko 50 tysięcy złotych wykona elbląska agencja reklamowa Idealmedia. Oferta tego przedsiębiorstwa została wybrana spośród trzech innych, które wpłynęły do puławskiego ratusza po publikacji zapytania.
– Zwycięski projekt charakteryzował się największą funkcjonalnością i zaawansowaniem technicznym – wyjaśnia Łukasz Kołodziej z Wydziału Kultury i Promocji Urzędu Miasta Puławy.
Istotna była także możliwość rozbudowy serwisu internetowego w przyszłości, również przez samych pracowników Urzędu Miasta. Nowością dla użytkowników będzie zakładka poświęcona turystyce oraz konsultacjom społecznym. Dzięki tej ostatniej funkcji, władze miasta będą mogły częściej korzystać z opinii internautów. Więcej miejsce poświęcone zostanie także sprawom gospodarczym miasta. W tym celu zaprojektowana zostania osobna strona.
Po zakończeniu prac, użytkownicy nowego serwisu spotkają się z bardziej przyjaznym interfejsem, przejrzystymi infografikami oraz większą ilością materiałów multimedialnych. Zakładek będzie mniej, a informacje zostaną podzielone na kilka większych działów np. miasto i urząd, sprawy społeczne itd. To powinno ułatwić poruszanie się w gąszczu informacji związanych z Puławami, jakie będą opublikowane w serwisie. Jego premiera w internecie prawdopodobnie odbędzie się jeszcze przed świętami. Termin realizacji zamówienia mija 17 grudnia.