Miała być we wrześniu, będzie kilka miesięcy później. Twórcy gry The Lord of the Rings: Gollum stwierdzili, ze potrzebują jeszcze kilka miesięcy na dopracowanie tego i owego.
W marcu 2019 roku niemieckie studio Daedalic Entertainment (znane przede wszystkim z cyklu Deponia, ale też dwóch części Blackguards czy The Pillars of the Earth) poinformowało, że tworzy grę The Lord of the Rings: Gollum.
Ma to być produkcja wierna wizji przedstawionej we Władcy Pierścieni J.R.R. Tolkiena, odkrywająca nowe wydarzenia i szczegóły związane z podróżą Golluma.
Teraz twórcy mają niestety gorsze wiadomości: premiera planowana na wrzesień została opóźniona o kilka miesięcy.
„W ciągu ostatnich kilku lat zespół ciężko pracował, aby podzielić się swoją wizją niezwykłej historii, osadzonej w zapierającym dech w piersiach świecie, wypełnionym magią i cudami. Jesteśmy zdeterminowani, aby spełnić oczekiwania naszej społeczności i odkryć nieopowiedzianą dotąd historię Golluma w sposób, który uhonoruje wizję J.R.R. Tolkiena. W związku z tym, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, deweloper we współpracy z wydawcą zdecydował się przesunąć premierę The Lord of the Rings: Gollum o kilka miesięcy” – czytamy w komunikacie twórców.
Gra powstaje na PC, PlayStation 5 i 4, Xbox Series X|S i One oraz Nintendo Switch.
A na ostatnim zwiastunie The Lord of the Rings: Gollum prezentuje się tak: