Nikt chyba nie lubi sytuacji, kiedy coś przestaje działać tak, jak powinno. I nieważne, czy mamy do czynienia z pralką, która bezczelnie wypluwa wodę na podłogę, z gniazdkiem, które groźnie iskrzy przy każdej próbie nawiązania kontaktu, czy też z komputerem, z którego w tajemniczy sposób zniknęły ważne pliki. Pierwszy odruch w takich przypadkach jest zazwyczaj taki sam: zdenerwowanie połączone często z bezradnością. Dlatego dobrze wiedzieć, gdzie szybko możemy znaleźć pomoc.
Czym jest Blisco?
W odpowiedzi na potrzeby wszystkich tych, którym od czasu do czasu przytrafia się nagła awaria, powstał serwis Blisco.pl. To swego rodzaju pośrednik, łączący fachowców z klientami. W bazie portalu znajduje się kilkuset specjalistów z różnych dziedzin i różnych lokalizacji – dzięki temu każdy użytkownik może znaleźć pomoc w swojej najbliższej okolicy. Główną zaletą portalu, oprócz możliwości szybkiego i prostego zamówienia usługi (np. naprawy lub montażu), jest bezpieczeństwo, związane z weryfikacją wykonawców zamieszczonych w bazie danych. Każdy fachowiec jest sprawdzony pod kątem swoich kompetencji, zatem użytkownik nie ryzykuje, że trafi na przypadkowego pana Zdzicha, który niby coś wie, niby coś potrafi, ale w gruncie rzeczy nie ma pewności, co tu się właściwie zepsuło. Zamawiając usługę w Blisco, możemy mieć pewność, że specjalista, który zostanie do nas przysłany, rzeczywiście zna się na rzeczy.
Nie tylko hydraulik
Choć Blisco jest przede wszystkim portalem oferującym szybką pomoc w przypadku różnego rodzaju usterek i awarii, to jednak na tym nie kończy się wachlarz dostępnych tam usług. Pełną ofertę możemy znaleźć na stronie głównej portalu – oprócz hydraulika, elektryka, ślusarza czy serwisu RTV pojawiają się także bardziej niestandardowe opcje, jak np.:
- naprawa pieców gazowych,
- regulacja okien,
- naprawa rolet,
- naprawa ekspresów do kawy,
- sprzątanie mieszkań,
- pranie dywanów,
- naprawa klimatyzacji.
Dzięki temu zwiększa się grupa docelowa serwisu, czego efektem jest wzrost zainteresowania wśród użytkowników. O ile bowiem niekiedy mamy pod ręką namiary na sprawdzonego ślusarza czy hydraulika z polecenia, o tyle nie każdy ma na liście kontaktów w telefonie numer do dobrego serwisu sprzątającego, do eksperta od odzyskiwania danych z zepsutego laptopa czy do fachowca specjalizującego się w naprawie okien. Poszerzoną ofertę bez wątpienia można więc uznać za walor, który przyciąga coraz to nowszych klientów.
Kliknij lub zadzwoń
Chcąc zamówić potrzebną nam usługę za pośrednictwem Blisco.pl, możemy wysłać zgłoszenie online, korzystając z formularza dostępnego na stronie. W kilku słowach opisujemy usterkę, a następnie uzupełniamy pola dotyczące danych kontaktowych i adresu, pod którym ma być wykonana naprawa. Co istotne – serwis nie wymaga rejestracji ani logowania, więc cały proces wysyłania zamówienia jest maksymalnie uproszczony i zamyka się dosłownie w kilku minutach. Drugim sposobem jest kontakt telefoniczny z infolinią portalu. Numer telefonu wyświetla się w górnym panelu strony.
Usługa zamówiona – i co dalej?
Kiedy – po uzupełnieniu niezbędnych danych – klikniemy przycisk „Zamów”, nasze zgłoszenie zostanie przyjęte, o czym zostaniemy powiadomieni SMSem, wysłanym na numer podany w formularzu. W tym momencie serwis kontaktuje się z fachowcem z danej dziedziny, znajdującym się najbliżej naszego miejsca zamieszkania lub innego podanego przez nas adresu wykonania naprawy oraz dostępnym w jak najbliższym możliwym czasie. Wykonawca naprawy kontaktuje się z nami, aby określić szacunkowy koszt i dokładny termin/godzinę przyjazdu. Po zakończeniu naprawy rozliczamy się bezpośrednio z fachowcem, który wykonał usługę. Sam portal nie pobiera od użytkowników opłat za zamówienie usługi.