![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
![](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/news/2020/2020-11/7f695341e5e03094238e02aa6afd9403_std_crd_830.png)
Awaria mobilnego punktu drive-thru w Białej Podlaskiej. Nie wiadomo, ile potrwa naprawa.
![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
O problemach technicznych elektronicznej platformy ochrony zdrowia, która obsługuje mobilny punkt pobrań, poinformował we wtorek dyrektor szpitala Adam Chodziński. To przy placówce działa punkt testowy w kierunku Covid-19.
– Nad awarią pracuje operator systemu. Nie potrafimy przewidzieć, ile to potrwa. Mamy nadzieję, że operator systemu sprawnie i szybko dokona naprawy. Niestety, nie mamy na to wpływu – zaznacza Magdalena Us, rzecznik szpitala.
Od kilku dni punkt pobrań pracuje już w godzinach od 8 do 18. Wydłużenie godzin pracy wynikało z kolejek, które tworzyły się na ulicy.
![e-Wydanie](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/public/dziennikwschodni.pl/e-wydanie-artykul.png)