
Direct mail - skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego, czyli jak możesz zwiększyć swoją sprzedaż. To temat z jakim zapoznawali się wczoraj właściciele firm z całego województwa.

Przedstawiciele Poczty Polskiej spotykają się teraz z przedsiębiorcami w całej Polsce by mówić im o usłudze dotyczącej dostarczania materiałów promocyjnych np. ulotek i broszur bezpośrednio do skrzynki pocztowej potencjalnych klientów. Wczoraj mówili o tym w Lublinie.
– Pokazywaliśmy przykłady firm, które korzystają z tego typu marketingu bezpośredniego – mówi Elżbieta Mroczkowska, dyrektor regionu handlowego Poczty Polskiej. – Mówiliśmy też, że pośredniczymy w pozyskiwaniu profilowanych baz danych. Jeśli przedsiębiorca, chce ze swoją ofertą dotrzeć do określonej grupy docelowej np. osób młodych lub emerytur to jesteśmy w stanie określić, w jakiej dzielnicy miasta, czy regionu ich znajdzie. To możliwość, która zainteresowała niezwykle wielu naszych klientów.