

Premiera gry F1 2011 już za tydzień. Ale już teraz wiadomo, ze gra będzie miała jedną, niezaprzeczalną zaletę: Vettel nie będzie ciągle wygrywał…

Największy nacisk położono na jak najbardziej realistyczną otoczkę samych wyścigów. Są aktualne składy i aktualne bolidy. W grze znajdziemy też 19 wiernie odwzorowanych torów, które znamy z telewizyjnych transmisji.
Największe nowości to to, co sprawiło, ze w tym roku w prawdziwych wyścigach mamy tyle wyprzedzeń, czyli system DRS. Ten polega na sterowaniu tylnym skrzydłem samochodu, co zmienia docisk bolidu i pozwala na osiąganie większych szybkości na prostych odcinkach toru.
Wreszcie też pojawi się samochód bezpieczeństwa. Jak te nowinki sprawdzają się w grze? O tym opowiadają sami twórcy w nowym filmie z cyklu z pamiętnika developera:
Premiera gry F1 2011 (na PC, Playstation 3 i Xbox 360): 23 września.