Gra na konsole wyszła już trzy miesiące temu, za to wersja pecetowa będzie wzbogacona o parę dodatków, za które posiadacze konsol muszą zapłacić w sumie 17 dolarów.
Rozegramy nią trzy dodatkowe misje, poszerzające fabułę gry o prolog rozgrywający się trzy lata przed właściwymi wydarzeniami z Alekiem Masonem w roli głównej. Ukończenie wszystkich trzech nie powinno zająć więcej niż godziny, ale jak dają za darmo…
Dodatek uzupełnia grę o kilkanaście zadań pobocznych oraz możliwość przejęcia kontroli nad trzema nowymi pojazdami (w tym zmodyfikowanym mechem). Ukończenie nowych misji przed właściwą rozgrywką pozwoli nam zapoznać się z całą fabułą w prawidłowej kolejności.
W pecetowym Red Faction: Guerrilla znajdzie się też drugi dodatek DLC, który na konsolach pojawi się 17 września. To osiem map do trybu multiplayer i dwie ekskluzywne lokacje. Pojawią się tu dwa nowe tryby rozgrywki: Bagman i Team Bagman.
Wersja PC-towa będzie też lepiej wyglądać. Wsparcie dla bibliotek DirectX 10, usprawnione efekty cząsteczkowe, świetlne i – jeżeli wierzyć twórcom – lepiej prezentujące się cienie.
Polska premiera Red Faction: Guerrilla na PC: 18 września.