

Awaria liczników przedpłatowych prądu. Problemy mogą dotyczyć całej wschodniej i centralnej Polski

Chodzi o brak możliwości doładowania energii elektrycznej, z powodu awarii liczników. O sprawie poinformował nas czytelnik. -
- Problemy techniczne uniemożliwiają klientom spółki dokonanie zakupu "porcji energii elektrycznej" oraz wygenerowanie i otrzymanie kodu doładowującego do licznika przedpłatowego zarówno za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, infolinii telefonicznej PGE Contact Center, jak również stacjonarnych Biur Obsługi Klienta na terenie całego kraju, co w konsekwencji może doprowadzić do wstrzymania dostarczania energii elektrycznej, a tym samym pozbawić abonentów możliwości normalnego funkcjonowania - napisał pan Radosław.
Jak dodaje, problemy mają zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci prywatni.
PGE zna sprawę. - Z przyczyn technicznych występuje chwilowy brak możliwości wygenerowania i uzyskania kodu w ramach doładowań liczników przedpłatowych. Mogą też wystąpić utrudnienia w dostępie do innych funkcjonalności systemu eBOK/mBOK dla Klientów wszystkich Oddziałów PGE Obrót S.A. Za utrudnienia przepraszamy. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełną funkcjonalność - czytamy na stronie internetowej spółki.
Firma prosi klientów o zgłasznie problemu w Biurach Obsługi Klienta oraz poprzez infolinię.