Zaczyna się końcowe wbijanie pali na 5 odcinku drogi. Będą one bazą dla 19 kilometrów ekranów akustycznych.
Na kolejnym odcinku, pomiędzy węzłami Bogucin – Dąbrowica (7,7 km długości) ekipy budowlane pracują 24 godziny na dobę.
Do końca zbliża się wzmacnianie podłoża w dolinie Ciemięgi.
Na trzecim odcinku (Dąbrowica – Lubartów, 10,2 km długości) trwa wielkie sprzątanie po rozbiórce budynków.
90 proc. przyszłej trasy jest już odsłonięte, czyli spychacze ściągnęły żyzną warstwę ziemi. Trwa przekładanie kilku kilometrów instalacji gazowej, budowa dróg technicznych.
Pomiędzy węzłami Lubartów i Witosa (odcinek numer 4, 12,8 km długości) trwa wiercenie pali pod przyszły wiadukt nad linią kolejową obok stacji Rudnik. Trwa także sprzątanie po rozbiórce domów oraz zagęszczanie gruntu. Spory postęp jest widoczny w okolicach doliny Bystrzycy, gdzie powstanie kilometrowa estakada.
Na ostatnim, najbardziej zaawansowanym, odcinku od węzła Witosa do obwodnicy Piask
trwa rozbiórka nawierzchni starej jezdni i jej poszerzanie z budową kolejnych warstw konstrukcyjnych nowej drogi i układanie kolejnych warstw bitumicznych na drogach dojazdowych.