

Najniższą ofertę na budowę S17, części obwodnicy Lublina od węzła Dąbrowica do węzła Lubartów, złożyła hiszpańska firma Dragados. Jej wartość to 474 milionów 801 tysięcy i 627 złotych.

Zadanie stojące przed Hiszpanami to budowa 10,2 km drogi ekspresowej od węzła Dąbrowica (bez węzła) do węzła Lubartów (wraz z węzłem) oraz łącznika prowadzącego do granic administracyjnych Lublina, do al. Spółdzielczości Pracy. – W ramach inwestycji powstaną także tzw. drogi zbiorcze o długości 27,3 km i 13,6 km ekranów akustycznych. Zbudowanych zostanie 17 obiektów inżynieryjnych – 14 wiaduktów i trzy kładki dla pieszych oraz osiem przejść dla zwierząt – wylicza Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy GDDKiA.
W ciągu miesiąca zostanie wyłoniona najkorzystniejsza oferta.