

Urząd Marszałkowski przyznał nagrody w pierwszej edycji konkursu Kryształowa Elka. Celem konkursu było wyłonienie najlepszych projektów promujących nasz region, realizowanych w ciągu ostatniego roku.

W kategorii komunikacja marketingowa główną nagrodę za kampanię Puławy z myślą o człowieku otrzymała gmina miasto Puławy.
Za najlepszy produkt markowy uznano "Wiejskie SPA w Krainie Rumianku” (Stowarzyszenie Aktywizacji Polesia Lubelskiego).
Najważniejszym wydarzenie – Carnaval Sztuk Mistrzów (Urząd Miasta Lublin). Wyróżniono Festiwal Trzech Kultur (Muzeum Pojezierza Łęczyńsko-Włodawskiego we Włodawie) i Filmoffo (Gmina Opole Lubelskie).
Najlepszą stroną internetową ogłoszono portal turystyka-pojezierze.pl (Starostwo Powiatowe w Łęcznej), wyróżnienie otrzymał również projekt www.turystyka.zamosc.pl/ (miasto Zamość) oraz wirtualne Muzeum Amonitów (Firma Handlowo-Usługowa PROFIT Tomasz Ciężki) - www.muzeumamonitow.pl.
W kategorii wydawnictwo laur pierwszeństwa przypadł Bramom Roztocza (Agencja marketingowa Don Brando).