We wrześniu 2014 r. gotowe mają być dwa dojazdy do nowego stadionu przy ul. Krochmalnej. Miasto ogłosiło już przetarg na zaprojektowanie i budowę dróg.
Pierwsza droga do stadionu będzie biec od ul. Krochmalnej przez dawny plac buraczany. Od tej drogi odchodzić ma nowy odcinek Trasy Zielonej, który dotrze do odcinka ul. Muzycznej kończącego się z jednej strony na skrzyżowaniu Krochmalnej z Gazową i Młyńską, a z drugiej strony wjazdem na teren stadionu.
Właśnie te drogi mają zostać zaprojektowane do końca tego roku, do marca 2014 r. gotowy ma być ich projekt wykonawczy, a roboty budowlane mają być przeprowadzone między kwietniem a końcem września 2014 r. Pierwsza ze wspomnianych dróg będzie mieć jedną jezdnię z dwoma pasami ruchu, po jednym w każdym kierunku.
Druga droga, czyli ul. Muzyczna również będzie jednojezdniowa, ale znajdą się na niej cztery pasy ruchu, w tym dwa przeznaczone wyłącznie dla autobusów. Natomiast nowy odcinek Trasy Zielonej będzie zbliżony parametrami do już istniejącego odcinka tej arterii, czyli ul. Lubelskiego Lipca 80.
Także do końca bieżącego roku gotowe mają być projekty pozostałych dróg dojazdowych do stadionu zamawiane przez Zarząd Dróg i Mostów w ramach tego samego przetargu. Jakich ulic to dotyczy? Tu mowa jest o dokumentacji dla następnego odcinka Trasy Zielonej od skrzyżowania z al. Piłsudskiego do ul. Muzycznej.
W ciągu tego odcinka znajdzie się wiadukt przechodzący nad ul. Dworcową stanowiącą wjazd na teren Targów Lublin. Ratusz ma też dostać projekt przebudowy ul. Głębokiej od ul. Wiercieńskiego do skrzyżowania z Narutowicza i Nadbystrzycką oraz przebudowy Muzycznej wraz z jej przedłużeniem do stadionu przez nowy most na Bystrzycy.
Ul. Głęboka wbrew wcześniejszym planom nie stanie się dwupasmówką, magistrat nie zakłada też wyburzania budynków na skrzyżowaniu Głębokiej z Nadbystrzycką.