Ankietę na temat swojej oferty prowadzi Muzeum Lubelskie. Chodzi o przygotowanie nowych propozycji dla zwiedzających po zakończeniu wielkiego remontu placówki.
– Chcemy zebrać opinie, preferencje i uwagi dotyczące naszej działalności. M.in. o sposób, w jaki nasi goście chcieliby być informowani o organizowanych wydarzeniach czy na jakie udogodnienia w zwiedzaniu liczą – mówi Justyna Woźniak z muzealnego działu marketingu.
Pracownicy muzeum są też ciekawi jakich określeń używamy w rozmowach prywatnych. Czy „Muzeum na Zamku” czy „Zamek w Lublinie”? W grę nie wchodzi zmiana nazwy placówki, ale wykorzystywanie najczęściej wskazywanych pojęć w materiałach promocyjnych. W ankiecie znajdziemy też pytania m.in. o źródła informacji na temat organizowanych wydarzeń, główne skojarzenia z muzeum czy wrażenia ze zwiedzania.
Opinie będą zbierane drogą elektroniczną do 10 lutego. Ankietę można znaleźć na stronie internetowej www.muzeumlubelskie.pl.
Rozpoczęty niedawno remont potrwa do połowy przyszłego roku. Po przebudowie powstanie 300 mkw. nowej powierzchni wystawienniczej. Obecnie zamknięte jest skrzydło północne, w którym znajduje się m.in. Galeria Malarstwa Polskiego. To tu zajdą największe zmiany.
Na razie nie wiadomo, jak długo ta część muzeum pozostanie otwarta dla zwiedzających.
– Mamy nadzieję, że kaplicę będzie można zwiedzać jeszcze w lipcu. Ale na tę chwilę nie mamy informacji, kiedy pozostałe części obiektu będą wyłączane ze zwiedzania – dodaje Woźniak.