

Nowa strona internetowa i kolorystyka to część kampanii promocyjnej UMCS, która ma zachęcić przyszłych studentów do wybrania właśnie tej uczelni. Uniwersytet wprowadza System Identyfikacji Wizualnej. To nowość, bo tylko jedna uczelnia w Polsce skorzystała z takiego systemu.

SIW jest szczególnie istotnym projektem dlatego że do tej pory tylko jedna uczelnia w Polsce zdecydowała się na wprowadzenie systemu. UMCS będzie drugi. SIW ma na celu ujednolicenie marki Uniwersytetu poprzez kolorystykę, logotypy wydziałów, gadżety, a nawet elementy architektury na miasteczku akademickim.
Nowa strona internetowa będzie spójna, prosta i nowoczesna. – Uczelnia zdecydowała się na utworzenie tej witryny dopiero w momencie zakończenia prac nad Systemem Identyfikacji Wizualnej, prowadzonych przez Konsorcjum w skład którego wchodzą firma Done i Żarówka PR i Marketing – powiedział Rektor UMCS prof. dr hab. Andrzej Dąbrowski. - Będzie to jedna ze zmian, które mają ułatwić komunikowanie z młodzieżą.