Półtoraminutowy film ma zachęcać młodych ludzi, by właśnie Lublin wybrali jako miejsce swoich studiów. Klip będzie umieszczony w Internecie i będzie częścią większej kampanii adresowanej do maturzystów.
Na portalu pojawi się też półtoraminutowy film zachęcający do studiowania w Lublinie. Klip przedstawia dwóch studentów.
O jakie miasto chodzi, tego reklama nie mówi wprost, ale pokazujący Pałac Kultury i Nauki oraz stacja metra jasno wskazują na Warszawę. Czy Lublin nie boi się, że stolica ostro się odegra? - Nawet, jeśli coś takiego się zdarzy, to Lublin zacznie się znowu pokazywać szeroko - mówi Adam Wasilewski, prezydent miasta.
Kampania pochłonie 175 tys. złotych: 78 tys. zł za bannery, 37 tys. zł za film i 60 tys. zł za zmiany w portalu. Ilu nowych studentów przyciągnie nam ta reklama? Tego Ratusz nie wie: - My nie reklamujemy określonego kierunku studiów i nie będziemy sprawdzać, czy wzrosła liczba studentów - mówi Krawczyk wyjaśniając, że jest to kampania czysto wizerunkowa.