Honda ogłosiła, że jesienią tego roku wprowadzi do sprzedaży w Japonii limitowaną edycję modelu Civic Type R Euro 2010. Samochód będzie wyróżniał się odświeżoną stylistyką nadwozia, typową dla tego rocznika modelowego. To produkowane w Europie, 3-drzwiowe sportowe auto będzie także nawiązywało do oryginalnej stylistyki i wyjątkowych osiągów swojego cenionego na rynku poprzednika.
Dzięki połączeniu wyrafinowanego stylu, ponadprzeciętnych osiągów i wszechstronności model Civic Type R Euro 2009 zasłużył w Japonii na miano bestsellera, sprzedając się w liczbie 1 850 sztuk od momentu wprowadzenia na rynek w listopadzie ubiegłego roku. Civic Type R Euro jest tam szczególnie ceniony przez klientów w wieku 30-40 lat, dla których samochód sportowy jest symbolem wystawnego stylu życia.
Zaprojektowany w celu dostarczenia kierowcy niezapomnianych wrażeń za kierownicą, zarówno na torze, jak i poza nim, civic type R Euro cechuje się wspaniałymi właściwościami jezdnymi, udoskonalonymi podczas testów na europejskich drogach.