

Dwa filmy, spot reklamowy w języku angielskim oraz aplikacje informatyczne. To tylko kilka elementów kampanii promocyjnej, jaką planuje Starostwo Powiatowe w Puławach.

- Kampania będzie współfinansowana przez Unię Europejską, część kosztów pokryje również dotacja celowa - mówi pracownik Wydziału Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki Starostwa Powiatowego. - Głównymi zadaniami kampanii jest promocja w dziedzinie turystyki oraz biogospodarki.
Powiat będzie promowany przede wszystkim filmami oraz spotem reklamowym po polsku i angielsku, który oprócz portali internetowych będzie emitowany w kinach w całym kraju. Ponadto przygotowane mają zostać dwie aplikacje informatyczne z interaktywnymi mapami: jedna ma przedstawiać gospodarczy potencjał powiatu, druga zaś jego atrakcje turystyczne. Dodatkowo powiat promować będą liczne gadżety: pendrive'y, koszulki z emblematami, długopisy itd.
- Po samym zakresie zamówienia widać, że jest to duże zamówienie. Myślę, że to może być dotychczasowo największa kampania promocyjna powiatu - twierdzi urzędnik.
Powiat na realizację kampanii zaplanował w budżecie blisko 600 tys. zł.