30-sekundowy spot promujący powiat puławski w ostatni weekend był wyświetlany w 171 kinach w całym kraju. Trafił również do ogólnopolskich portali internetowych.
Podczas kilku ujęć z drona możemy podziwiać panoramę Puław, Janowca, Kazimierza Dolnego, czy Nałęczowa. Oglądamy również wnętrza Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego, rowerzystów nad Wisłą i pasące się konie. Całość uzupełnia głos lektora, który wygłasza kilka haseł jak np. „w tym miejscu zainwestujesz, w tym miejscu poczujesz obecność natury”.
Pozytywnie o spocie wypowiada się Andrzej Wenerski, szef Wydziału Kultury, Promocji, Sportu i Turystyki w Starostwie Powiatowym w Puławach. – Zależało nam na tym, żeby wydobyć potencjał powiatu. Chcieliśmy zwrócić uwagę na miejsca atrakcyjne turystycznie oraz te, gdzie zlokalizowany jest biznes i nowe technologie – dodaje.
Spot miał zawierać efekty specjalne i animacje komputerowe, których na próżno w nim szukać, ale jak się okazuje, ich brak został zaakceptowany przez urzędników. – Rozpatrując różne propozycje doszliśmy do wniosku, że 30 sekund to za mało, żeby pokazać wszystko. Więcej zostanie zaprezentowane w kolejnych, dłuższych filmach, których produkcja właśnie się kończy – zapewnia Wenerski.
Kolejne filmy, podobnie jak pierwszy spot, wykona lubelska firma Modart, zwycięzca wartego ponad pół miliona złotych przetargu na przeprowadzenie kampanii promocyjnej powiatu. Mają być gotowe jeszcze w tym tygodniu.