Przedstawiciele branży reklamowej wybrali najlepszych celebrytów polskiej reklamy. Pierwsze miejsce w rankingu (52 punkty) według specjalistów zajął Marek Kondrat, który od 13 lat reklamuje usługi grupy ING. Bardzo dobrze zostały ocenione ostatnie kampanie, w których pojawiali się goście specjalni m.in. Garri Kasparow, Andrzej Blikle, Wojciech Mecwaldowski, Jacek Braciak.
W szrankach z Kotem stanęli Magdalena Różczka i Piotr Adamczyk. Na podium znalazł się jeszcze Borys Szyc w kampanii Axe, który uzyskał tylko jeden punkt mniej niż Tomasz Kot.
Bardzo słabo oceniono udział w reklamach Kuby Wojewódzkiego dla sieci Play oraz Szymona Majewskiego dla PKO BP (po 15 punktów).
Ranking przeprowadził portal Wirtualnemedia.pl. Pod uwagę brano tylko akcje zrealizowane w ciągu ostatnich dwóch lat. Dziewięć osób z agencji reklamowych poproszono o wybranie 10 najlepszych przykładów współpracy gwiazdy z marką.