nam tworzony przez państwa system.
– Przy naszym oddziale Polskiego Towarzystwa Mieszkaniowego działa Centrum Promocji Budowlanej i Mieszkaniowej zajmujące się promocją materiałów budowlanych, szkoleniami kadry inżynierskiej i technicznej oraz wdrażaniem nowych technologii. Dlatego też na co dzień spotykamy się z problemami informacji i reklamy ofert budowlanych. System promocji opracowaliśmy wspólnie z Tadeuszem Stawryłło, praktykiem uczestniczącym już w budowaniu podobnych systemów.
• – Czy nie obawiacie, że wasz system może okazać się niewypałem?
– Nie. Postawiliśmy na nowoczesność. Elementami systemu obok tradycyjnego katalogu branżowego w wersji książkowej będą elektroniczna baza danych na CD-romie, dająca możliwość bezpośredniego dostępu do wielopoziomowych informacji oraz portal internetowy www.budownictwo.
ptm.lublin.pl zapewniający łatwość identyfikacji branżowej, powszechność dostępu oraz integrację przejść do indywidualnych stron internetowych każdego uczestnika systemu. Wszystkie media systemu umożliwiają wizualizację poszczególnych ofert czy to w postaci obiektów graficznych czy też w postaci reklam.
• Do kogo kierujecie tworzony system
– System będzie służył budowaniu, budującym i zamierzającym budować. Będzie identyfikował oferty i dokumentował aktywność firm budowlanych na rynku regionalnym. Zapraszamy do współpracy samorządy z ofertami inwestycyjnymi, spółdzielnie mieszkaniowe i developerów, firmy realizujące budownictwo i obsługujące proces budowlany, zarządców nieruchomości i firmy usługowe, producentów materiałów budowlanych i firmy handlowe, banki z ofertami kredytowymi, architektów, projektantów.
• Jak rynek reaguje na wasza ofertę?
– Rozmawiamy z każdą firmą indywidualnie. Prężne nowoczesne przedsiębiorstwa dostrzegające korzyści z profesjonalnie ukierunkowanej reklamy już są naszymi uczestnikami. Innym daliśmy czas na zastanowienie się.
• Kiedy zakończycie prace nad systemem?
– Podstawową cechą informacji jest jej aktualność. Planujemy wydanie edycji w wersji książkowej w ostatnich miesiącach 2002 r. Integralną częścią katalogu będzie elektroniczna baza danych uaktualniana w cyklach zależnych od potrzeb np. targów, wystaw, itp. Portal internetowy jest już gotowy i działa.