

Polska gra Dying Light od czasu styczniowej premiery pojawiła się na pierwszym miejscu list sprzedaży w kilku krajach. A jak sprzedała się w naszym kraju? Bardzo dobrze.

W styczniu Dying Light była najlepiej sprzedającą się grą w Stanach Zjednoczonych ustanawiając przy okazji rekord otwarcia dla nowej marki w gatunku survival horror.
W pierwszym tygodniu sprzedaży wydania pudełkowego w Wielkiej Brytanii, Dying Light trafił na pierwsze miejsce notowania GFK Chart-Track. Gra zdobyła pierwsze miejsce na liście bestsellerów także we Francji, Szwecji czy Australii.
A jak gra z zombiakami w roli głównej sprzedała się w Polsce?
80 000 - tyle gier (na wszystkie platformy, czyli PC, PlayStation 4 i Xbox One) sprzedano w Polsce w ciągu trzech mieisięcy od premiery.
- To bardzo dobry wynik na naszym polskim rynku - komentuje Tomasz Gawlikowski z Techlandu. - Szczególnie biorąc pod uwagę, że przez ostatnie 3 miesiące gra sprzedawała się w pełnej premierowej cenie, a sama marka jest dla naszych klientów w Polsce czymś nowym - komentuje Tomasz Gawlikowski z Techlandu.