Feargus Urquhart ma w swoim dorobku takie gry jak Fallout, Planescape: Torment czy Baldur's Gate. Dla wielu to kultowe tytuły. Czy Fallout: New Vegas dołączy do tego grona?
Jak Urquhart wspomina prace nad pierwszymi Fallout'ami? Jako łatwą…
– Chociaż prace nad samym ukończeniem Fallout'a nie były proste. W latach 90-tych dopiero uczyliśmy się tworzyć duże gry RPG. By pomóc skończyłem na dopieszczaniu jednego z największych obszarów gry, miasta handlowego Hub. Kończyłem też kilka późniejszych obszarów takich jak Złomowisko czy Krypta. Podjąłem kilka dobrych i kilka złych decyzji. Dodany przeze mnie quest dostępny w mieście Hub umożliwiający zdobycie specjalnej broni okazał się przyjemnym questem, który gracze polubili w przeciwieństwie do Turbo Plazmowej Strzelby.
– Chris Avellone, jeden z właścicieli Obsidiana, stworzył ogromną część New Reno w Fallout 2 i przez dobrych parę lat był nieoficjalnym opiekunem Biblii Fallouta. Kierownik Projektu Fallout: New Vegas, Josh Sawyer, przyszedł do Black Isle Studios by być gościem od sieci przy Planescape: Torment, ale po tym gdy zobaczyliśmy jak pracuje nad oryginalnym modułem D&D, musieliśmy go brać jako projektanta do prawie każdego następnego projektu – wylicza Feargus.
Następny na tej liście jest Brian Menze, twórca obrazków Vault Boya. Potem Scott Everts, autor większości poziomów w pierwszym, Falloucie.
Czy tak będzie, przekonamy się już w październiku, kiedy gra Fallout: New Vegas trafi – jesienią – do sklepów